bismillahirrahmanirrahim..

saat aku duduk termenung, tiba2 hati aku tertanya2, apela agaknya yg skuad aku buat..

CHARLS..

sepanjang aku menjadi putera mtd, aku tlh belajar bnyak bnda,bnyk pkara. setiap saat itu mrupakan sesi "pembelajaran". inilah skuad aku waktu f4.time nie perkhemahan tahunan kat n.9. aku ade lar dlm nie,berpakaian askar nie, jiwa mmg kental la..

skuad aku:

1.nizam
2.syahin
3.hudz
4.redzuan
5.dyn
6.irman
7.chong
8.ameirullah
9.hakim
10.syahmi
11.amin
12.syed a.k.a burst
13.azan a.k.a anam
14.faiz a.k.a tuang
15.kecik
16.Qairul a.k.a Q
17.redza
18.akmal a.k.a kodi
19.zal
20.amerafizal a.k.a aku sndri
21.fadzli (allahyarham)

inilah bro of charls yg berjaya passing out tanggal 21 disember 2009.mmg tarikh keramat la bagi aku dan semua batch aku 'OATHS'..
semua kenangan ini aku simpan sbg salah satu episod dlm hidup aku. doa aku kpd semua, semoga berjaya...aku xakan pernah lupa korang. 2tahun kita kenal adalah tahun2 yg terbaik bg aku..

salam...

3 comments:

GAGAH PERKASE!haha . btw, arwah fadzli tuhhh meninggal sebab ape ?

wah3..ada bl0g ea skuad aku ni..sumpah aku like gile sbb ada gamba aku..hehe..psal arwah tu xyah menti0n sgt ea syg :)

gmbr tu hasil nukilan ak,hehe
smart kn...

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.