Bismillahirahmannirrahim... dengan nama ALLAH, aku memulakan nukilan pertama aku...

alhamdulillah, setelah 4thn aku biarkan blog aku diam tan
pa diurus,aku kembali tbuka pintu hati untuk kmbali menulis dlm blog aku nie.aku sndri pun xtau knape, tp yg pasti ada org yg ajar aku untuk kmbali bernukilan ini. herm, aku cuma insan biasa yg selalu post ayat2 aku,tapi selalunya kena kutuk je,maklumlah, ayat power sgt smpai xde sape berani nak komen, "xmampu katanya". ade ke patut ckp mcm tue, ape salahnya, komen jela.anyway, dlm nukilan aku yg pertama aku ini, aku rase mcm aku nak cerita tntang bgaimana aku blh tbuka pintu hati blk untuk kmbali bernukilan.


ceritera bermula, aku ada knl sorang budak nie,die punye blog xdela power sgt, tp aku xtau knape aku tertarik sgt nak tgk blog die.asal aku online fb je,msti aku on blog die gak dan bgtulah sbaliknya.haha, aku rase sape yg bace pun tau sape kan,xpe2, aku upload pic die gak jap g.aku baru knl die je sbnarnye,baru 2mgu kot,tp kami kawan mcm dah knl 20thn,>;wlaupun aku baru 19<; hahhah.


btw, untuk nukilan aku yg ptama ni, aku rase cukupla untuk stakat ini, tapi yg pasti, mmg blog ini mjdi medium untuk aku isi mase aku yg sgt2lah lapang ini. aku harap, kawan2 aku pun sudi support blog aku nie. untuk cik AZWA MOHD FAUZI (nama fb die ar) terima kasih..
aku curik pic kaw..heheheh sory..

inilah cik AZWA MOHD FAUZI a.k.a KAK WAWA..

hahahh,aku mmg paggil die kak wawa wpun aku yg lg tue.. die lar yg ajar aku cemane nak manage blog aku ni blk. tgk ar jelingan die, mmg membunuh..hahhahah, sory ar, mmg pic nie mmg tarik phatian aku. tp aku rase xpyhla nak upload pic die bnyk2, coz, die nie punye posing mmg same jer, mmg cmni je die punye posing.hahahha

to cik azwa, sory..
okla, aku rase cukupla nukilan pertama aku nie, jap g aku post2 lg,hahah
assalamualaikum...

3 comments:

kurang asam la kaw ! grrrr . .

haha..so sweet..kih3 :)

hahah,pah. ko jgn macam2 yer>>

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.