bismillahhirrahmannirrahim..
dgn nama KHALIQ, pencipta sekelian alam, aku memulakan nukilan mr.thinker...

pagi ini aku nak bawa korang semua imbas balik zaman lepasan SPM dulu,time gap nak tggu result..hahaha, aku tau msti bnyk aktiviti yg korang nak buat kan time tue..nak2 yg kaye2, g holiday lar jwbnyer, maunyer oversea2,haha jgn terase...

tp, bg org2 yg biase mcm aku nie, mmg stok kene berkhidmat untuk negara lar jwbnya..mau kene g PLKN???adoiii,tue lar ayat ptame aku, ape lar nasib, duk umah baru 3hari dpt surat g PLKN da...aku passing out 21Hb, blk umah 25hb, disember 2009, 2hb januari 2010, aku da kene g PLKN..mmg hangin jer aku rasee, tp da kene g, aku pun g jelar, nasib badan, terima saja. yg penting, ikhlaskan hati...

so, KEM MERANG SURIA, terengganu, mnjadi destinasi hidup aku..hahah, awal2 aku ckp ape da kem nie, tp duk dua hari leh ckp ok gak kem nie, puas hati gak la 'holiday' kat MERANG SURIA ni..hahah.. so, aku duk lar dlm kompeni CHARLIE, kat RMC pun CHARLIE gak, ape punye jodoh larrr...
inilah kompeni aku yg aku 'cintai'...muahah, tp, aku suka doe.budak kompeni aku semua sempoi2 jer...

mcm2 yg penah berlaku dlm kompeni aku tmasuklar, pertikaian pangkat lar, kecoh ntah pape2, xkesah pun ape yg blaku, yg pnting, holiday aku kat kem merang tue berbaloi...hahaha..


hahaha, nah!! gambar satu kem aku letak, ade berapa ratus ntah, aku pun dah lupe..coz aku dtg nak holiday, xamek kesah tntang semem tue, tp ntah knape ntah, tibe2 jer, aku kene amek kesah tntang seme tue, sape yg paham, paham la kot..hahahaah

makanan kat kem nie, mmg best gler, aku mmg time makan jer, laju jer...hahah, cikgu2 plak, mmg superb beb..hahah sempoi2 jer seme.. tok penghulu aku pulak, mmg terbaik dr ladang ar, dia punyer suara untuk kawad mmg ade kelas ar org ckp. seriusly puji nie..

kdg2, rase mcm nak g balik jer kem merang nie, tp bukan g untuk masuk PLKN lar, aku tringin nak g coz aku nak bercuti, best2, syok2..hahaha..
btw,tlalu bnyk kenangan kalu aku nak tulis kat sini, mau tiga hari pun xabes lg...

yg penting aku nak gtau, kompeni aku, kompeni CHARLIE, menag keseluruhan terbaik, mmg the best la CHARLIE.. hahaha,, sblum aku hentikan nukilan aku untuk smbungan seterusnya, aku letak pic santai aku time PLKN dulu,

inilah pic aku time hujung minggu, santai abes dah nie,, wpun hujung mggu, tapi semangat sbg wira PLKN tue ttp ade, hahaha...aku yg pgang hp kaler hitam ek, jgn duk perli2 aku..hahaha

okla smpai di sini saja nukilan aku pd hari ini...
ingatlah kenangan itu, kerana melalui kenangan kita menempuh hari esok..

salam.
~mr.thinker~

3 comments:

This comment has been removed by the author.

yang pnting tu...
gmbr mu ngn faliq tu ...aq yg snap k...hahahahaa....

woi!! ade bloger tk ckp!!! -faliq-

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.