bismillahhirahmannirrahim...

dgn nama ALLAH yg memiliki alam semesta ini, aku memulakan nukilan pagi ini...

setelah satu kekecewaan yg aku terima n keputusan yg aku buat, aku redha dan aku terima seadanya..aku tau wpun mgkin semua akan lihat ini sbg salah aku, tp biarlah, aku xnak bermain lagi dgn pkara2 sbgini.

mgkin korang akan ckp;

'alarrr, lek ar mer, xde ape pon, bapak ar manja doe;

tp, skali korang kena gak esok, korang tau ar keperitan nyer...
lelaki mmg susah nak frust, tp sekali lelaki frust, korang leh tau ar efek die...
aku cume blh mampu bdiri dgn kaki sendri coz aku tau xde sape pun yg nak dgr cite aku.. maklumlah cite2 cmni, membosankan korang an.. tp, biar ar, perasaan ini anugerah ALLAH, aku trime..

pagi ini, aku bgn dgn langkah yg sgt lemah, aku pun xtau knape.. hati aku kaku, hermmmm.. ntahla.. mgkn aku kurang support dr teman2 kot..

xpela, yg pnting, aku harap, lelaki itu jaga die elok2..
mgkn aku tpaksa tinggalkan dia coz dia xmampu buat kptusan untuk diri die, so aku bntu die..
aku pun keliru gak kdg2, tp yg aku tahu,, aku msti BANGKIT SEMULA>..

aku cume harap, lpas ni, aku xdown cmni da.. aku btl2 keliru..
aku bdoa agar, segala yg di takdirkan kpd aku, adalah yg tbaik..

:: " YA RABB, jika benar dia ditakdirkan untuk ku, maka ENGKAU dekatkanlah dia kpd aku, ENGKAU rapatkanlah dia kpd aku, ENGKAU kembalikanlah dia kpd aku.. Namun, seandainya, dia bukan untuk aku, maka, ENGKAU lupakanlah dia terus dari ingatan aku.. Sesungguhnya, ENGKAU lah MAHA MENGETAHUI lg MAHA MENGASIHANI..

kpd sesiapa yg bace blog aku nie, korang bace lar btl2, later korang akan faham.. tp aku harap korang xpyhla kutuk2 yer, coz.. kata2 kita juga merupakan ujian kpd kita kelak...

nnti aku update lg blog nie, btw, aku perlu support dr korang, aku btl2 dah down...

'sy minta maaf awk'
salam
~mr.thinker~

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.