bismillahirahmannirrahim...

ruangan nukilan aku pg nie, aku nak cite tntang kehidupan aku spanjang pengajian aku kat kolej matrikulasi kedah a.k.a KMK.. hahahha, sape2 yg tau tue, agaknye, leh ar bace kot...

selepas je aku kuar RMC, aku dpt bnyk gak interview, tp semua aku xg, aku pun xtau knape aku xg interview2 tue seme, mgkn takdir nak aku g KMK nie kot..hahah coz last2 yg tggl hnya KMK nie jer yg aku ada, so, aku tpakse la g KMK ni.. mmg aku xmau ar starting2 tue, dahla kat pedalaman kedah doe...

first time aku smpai kat KMK tue, mmg aku ckp 'aduiyai,mmg stok pedalaman doe' tp aku trime ar, mgkn nie destinasi aku sterusnya dlm hidup..yelar, aku bknnyer pnh duk study kat kedah pun..tp mule2 mmg seriusly, xbest lgsung, almaklumlah, sblum nie, duk KL, bgn pagi nmpak KLCC..hahhah, poyo lar pulak..

so, aku stdy ar kat sane, ade gak Op2 yg trut stdy kat sane bsame aku,, antranya, OP LUQMAN,OP RAHIM, OP HASNAN, OP AKMAL, OP AMIN, OP IKHWAN.. tue jer kot..hhahhah.tp, OP standard ar, msti perform jer, seme bidang kat KMK tue, kami yg kontrol tp satu jela, kami mmg xminta JPP ar..hahahasbb tue xjoin JPP..lalaalla.

nie lak time jamuan H1P8 last sem2,tp mlmnye aku xg,aku g petang jer...

sepanjang setahun aku duk KMK nie, bnyk gler bnda yg aku buat. wpun mase study ye sibuk tp ntahla, aku pun xtau cemana aku leh telibat dgn bnyk bnda.. so no wonder ar result aku pun xseberape jer,, tp, aku xkesah la, coz later, aku tau ilmu ALLAH ni luas, ape jer yg kita belajar, niat krn ALLAH, pasti bjaya..

antra pkara yg aku pnh buat kat KMK nie::::::

1.join karnival sukan matrikulasi peringkat kebangsaan >KAKOM< kat KMJ
2.pembaca doa KMK> untuk event2 besar jer< hahaa riak bunyi eh..
3.pnh jd pengerusi majlis untuk majlis hari raye KMK.
4.jurulatih rugby untuk KMK,>> tp team aku xdela johan<<<
5.pegi kem kepimpinan peringkat kebangsaan kat N9..
6.g kem birotatanegara
7. dan bnyk lagi lar, malas nak list..hahahahha

ade mcm2 kisah suka dan duka aku kat KMK, haha tp aku jadikan semua tue kenangan terindah bg aku..
sem 1 aku kelas H5P5
sem2 aku kelas H1P8
ahha, kawan2 aku seme smpoi2 jer, tp biase la, kawna pun berape bulan jer, mane dieorng nak ingat aku...alallaalllaa>> statement panas<<

kat KMK nie gak lar aku knl 'dia'.. nie time kat kakom kat johor, jumpa OP2 yg lain...
okla, smpai sini saja lah,,,











nie pulak, time exp bedah tikus H5P5..hahhaha aku penggal seme tikus tue..



okla, cukupla sedikit coretan aku tntang KMk ok...hahha bace jgn xbace.. yg nie, dpersilakna kutuk coz aku tawuu, korang jeles...hahaha

salam
~mr.thinker~

5 comments:

wah,sedap nmpak statement panas anda..sape x ingat sape..kmu je yg da hilangkan diri,senyap terus..kitaorg slalu tnya psl kmu..hehe..

yer cik shadah, terase ke?? maaflar kalu semua silap sayer,hahah, btw, baru jumpa blog ini ker??? n lagi satu, contact la yer selalu..

eh,xterasa pun..huhu..a'ah bru tau blog ni..itupun liyana gtau..xsangka amer afizal azmee ade blog..hehe..selamat berpuasa di bln Ramadhan..

saya dapat kmk ni untk thun 2013,cm xbest je kmk ni,tkotla nk pegi

saya dapat kmk ni untk thun 2013,cm xbest je kmk ni,tkotla nk pegi

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.