bismillahhirahmannirrahim..

setelah bhari gak aku ilang ntah g mane, aku dtg blk jumpa diari aku niyh...

sbnarnye, aku ilang g umah ayah long aku yg kat muar johor..dia kembar siam kpd abah aku, so muka n segala2nya mmg same r dgn abah aku..

tp, aku bkn nak cite pasal bnda ni, aku nak cita pengalamn aku...

kalu dah ade lesen, tp, xbwk kete, supe xpyh ada lesen kan.. jadi, dr umah tga umah aku kat kelantan nie, smpai lar umah tga ayah long aku yg kat muar, aku lar drive sorang..

siyes jauh gler!!!! mental gak bawak kete lame2~~ kelajuan tuh xpyh ar citer, kalu dah jalan kampung pon aku bwk 100km/h~~ highway, apatah lagi...

tp on the way blk smlm mmg mncabar bg aku...

dgn hujan lebat spanjang jalan, blk pun agak ptg, sejuk gler, drive laju2 mmg terbaik ar kalu dah lame idup...hhaha astaghfirullah...

tp, siyes mmg penat... n sje jer nak claim yg aku drive jauh2, hahahah.da xde keje sgt kan...

okla, tue jer dr mr.thinker...

salam.
~mr.thinker~

1 comments:

ceh..aku engt pasal ape la tadi.HAHA..sifat manusia,engt kan bru nk refleksi diri aku ade ke dak dlm sifat manusia tuh..keh3..
btw,kembar siam ea?possible gak ko nanti dpt anak kembar.HAHA

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.