bismillahhirrahmannirrahim...

#***entry ini entry entry sedih,***#

bkn niat aku tulis entry ini untuk tarik perhatian sesape untuk bace nyer pun tp kalu korang bace dan korang tersentuh, terima kasih bnyk2 coz at least korang rase ape yg ak rase...

kenangan itu terlalu bnyk untuk aku, kenangan itu terlalu sukar untuk aku lupakan. sgt2 berat.

bukan niat aku untuk tipu dan main2kan sape2 pun, semua ini salah faham!! aku tahu mgkn kadang2 kealpaan aku memakan diri tapi aku cuba menjadi jujur pada diri sendiri agar mgkn untuk xsakit lagi.. aku minta maaf, namun kenangan itu tetap pergi dan hilang. aku harap aku mampu berdiri semula.

aku sentiasa cuba memberi yg terbaik kerana aku tahu nyawa aku dlm genggamanNYA, aku sygkan dia.aku simpan segala untuk seseorg. tp pengakhiran?? sebegini mudah?? semua ini salah faham shja.. tp, aku akan agap ini salah satu ujian hati aku dan aku akan cuba bangkit blk wlaupun aku tahu aku xkan pernah mampu. aku keseorangan menempuh semua ini YA ALLAH.

tatkala sesiapa sahaja yg dtg kepada aku, meminta peluang di maafkan dan diberi peluang kadua, jawapan aku hanya, ALLAH itu MAHA PENGAMPUN, peluang itu sentiasa ada. kerana bg aku, aku percaya, walau sebesar mane pun silap kita, kita harus sentiasa mendapat peluang untuk perbaiki. dan kenapa aku sentiasa memberi mereka peluang itu tp lantas aku??? kerana salah faham yg hebat bgini, aku terus di biarkan.. aku juga punya hati, yg kdgkala tewas dgn bisikan syaitan,namun aku kuatkan juga untuk sentiasa perbaiki diri aku..

tatkala seorg lelai itu mengalirkan air mata, ketahuilah bhwa beban yg di tanggung tersgt berat. dan mutiara jernih itu mengalir di pipi lelaki ini. aku minta maaf, dan jika benar itu salah nya aku, aku minta maaf dan aku janji aku akan pergi.. aku akan pergi.. aku akan pergi...

terima kasih untuk segala2nya yg pernah tercipta, ketahuilah bahawa, aku xpernah sedtik pun terniat untuk lakukan semua itu,, hidup aku,mati aku, hanya keranaNYA.. semua yg lain itu, tiada makna sahaja dan xpernah bermakna bg aku.. aku xpernah terniat pun untuk buat semua ini, dan ape yg kamu lihat dan nampak itu sekadar helah dunia..namun, segala sudah terjadi dan kini, aku kehilangan lagi...

YA ALLAH, aku berserah padaMU, hati ku ini, aku serahkan bulat kepadaMU YA ALLAH, jika benar ini salah aku, hukumlah aku di dunia ini kerana aku xnak menerima hukuman itu di akhirat kelak.. namun, jika ini satu helah syaitan, ENGKAU tunjukkanlah satu kebenaran YA ALLAH, aku bermohon YA ALLAH.. kuatkan hati aku menempuh semua ini YALLAH, aku sendirian tanpaMU YA ALLAH...


kemaafan cuma yg mampu terukir dan terkeluar buat masa skg, biarlah jika mereka lihat bahawa itu salah aku, itu silap aku. aku terima, aku redha.. mgkn ini cara DIA mendewasakan aku...mgkn benar pada pandangan mereka, ini salah aku, jadi, aku cuma mampu minta maaf... maaf, dan maaf.....


jgn ditanya mengapa, dan mengapa.. biarlah aku memulakan langkah ini sendirian.. aku akan berjalan meninggalkan kenangan ini, aku akan cuba sebaik aku..walau aku rebah kelak, sekurang2nya, aku rebah kerana salah aku, bukan org lain...

terima kasih, jaga diri,,, aku pergi dulu...

salam.
~mr.thinker~

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.