ok, dapat idea nak update blog ini, tajuk ini aku letak sbb aku rasa aku nak letak, dan aku rase xde org bace kan? so ok la kan.. aku ni lelaki tau.. jadi bnyk perkara yang aku kena galas dalam hidup aku ini, tiada masa untuk satu permainan yang di cipta oleh manusia terutamanya yang bernama perempuan..

ok, aku hidup 19 tahun, tapi, aku suka mengkaji dan berfikir, lantas bnyk yang aku perolehi, baiklah, aku faham tentang erti kematangan dlm hidup, kesopanan bicara seorang lelaki, dan keegooan seorang manusia. aku juga punya semua itu, tapi untuk aku pertsaruhkan semua itu dalm hidup aku mungkin tidak. ada sebab kenapa aku mengeluarkan statement ini..

aku yang nak jadi imam, aku yang nak jadi suami, aku yang nak jadi ayah, aku yang nak jadi kawan, aku ayng ank jadi pemimpin. jadi mmg patutla aku terima semua ini kan? so, untuk apa lagi aku nak claim yang aku kena bnda ini semua. hidup aku pun mudah jer sebenarnya, aku buat baik pada sesiapa jua walaupun at last, orang tue, buat nath pape dgn aku, kesian kat diri aku coz terpaksa ikhlaskan hati aku sebaiknya untuk org. jika kau ini sekadar tempat yang diperlukan ketika ada masalah, aku blh ckp ALLAH itu maha hebat krn DIA sentiasa ada untuk hambaNYA.

kepada semua, hidup kita ini satu kitaran, jika hari ini, kata2 itu kita lemparkan untuk org, maka, esok, kata2 itu juga yang kita akan telan...

kepada diri sendir, amer, sabar bnyk2, syukur atas apa yg dah jadi, coz, hanya insan2 terpilih jer yang kena mcm nie, dan yang fikir cmnie... aku anggap ko menang arini amer..dan yang paling penting, jaga hati dan diri ko elok2, xpayah la duk fikir org sgt, kesian kat diri ko dulu...

btw, post ini xditujukan kepada sesiapa pun as wll as that xde sape pun bace blog ni...hahahha.

~terasa mcm nak duk sendirian ja untuk seketika tnpa ada gnguan dari sape pun, tapi, kene sedar juga, hidup ini bermasyarakat~
~bile lar agaknya nak jumpa jodoh ni??? leh gak marah2 dia kalu dia ada fb ke twittter ke, formspring ke,, huh!! jaga lah dia untuk ku ya ALLAH, amin~

2 comments:

semua benda atas dunia nih akan jadi buruk kalau digunakan utk keburukan..kan~

sape kata tak de orang bace huh...... :)

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.