selamat pagi dunia>>> dgn harapan yang dunia membaca blog aku ini, hahah, aku pun mula lar menggatal atas keyboard laptop ini.. persoalan menarik untuk pagi ini adalah apa itu cinta? apa itu rindu? apa itu sayang? or just kesian?

hahha, sebenarnya aku pun xdela mahir giler dlm memahami semua ayat2 cinta cmtu tapi aku pun manusia gak belajar tentang bnk perkara, jadi aku tahulah apa yang ptt kan...ok, aku leh la lepak share dgn dunia hari ini tentang apa yang aku rase tentang semua ini..

cinta, knp manusia nak cinta? itu fitrah manusia sbnrnya, dah mmg ALLAH letak dlm hati manusia ini cinta supaya kita sentiasa menjaga mereka yang berada hampir dgn kita. tapi, selalunya manusia ini slah tafsir cinta lantas terjerumus lah mereka dalam golongan mereka yang hilang perasaan. aku bkn penah bercinta pun tapi, aku sedar yang kdgkal aku nie, cepat sgt buat baik dgn org... jadi apa yang aku buat itu bukan kategori cinta. tapi, hati2, cinta pun ada jugak sbb kesian tau. kalu dapat yang ni, naya lar jwbnya... kita lyn org tue sbb smata-mata kesian kalu xlayan...hahah, bahya2, cemane la nak jwb dgn mungkar nakir nnti.. cinta kpd ALLAH, hmm, yg ni tgi sgt kot, nak type pun xberani, kalu da selalu g umah DIA, selalu ingat DIA, selalu jumpa DIA, ok la, msti hepi kan...


rindu? hurm, rindu ini ialah sejenis perasaan yang terbit dlm diri manusia tatkala kita teringat seseorg. kalu kita ingat kambing jiran pak mat pun dikire rindu jgkla...hahha, tapi, jgnla smpai cmtu sedih tau...hurmmm, mcm mls ja nak type bnda alah rindu nie, jiwang la plak pg2 nie... kita bergerak ke point seterusnya..

sayang.... hurm, mls type dah mula menguasai diri, jadi aku leh ckp yang sayang=cinta. jadi fikir2la...

kesian??? aku kesia kat sape2 yang terbace post ini, msti mcm blur dgn apa yang aku type.... hurm, so..

hehehe, ntah mood ilang, jadi kita g mandi..

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.