assalamualaikum, sesudah 35 hari melangkah ke tahun baru, memulakan hari dengan pellbagai azam baru, akhirnya aku muncul untuk sekurangnya meluangkan sedikit masa dalam mentadbir hidup walaupun aku sendiri tahu bahawa aku punya pengurus terbaik yang mengawal seluruh kehidupan aku. aku masih berdiri walau aku sudah jatuh tersungkur, aku masih bangun tegak walau disepak terajang, dan aku masih teguh dalam mempertahankan maruah aku yang kadangkala dipandang enteng oleh sesetengah pihak. syukur untuk itu....

35 hari dalam tahun 2012 memberi aku sejuta harapan dan cerita yang kiranya untuk aku kongsikan bersama tidak akan dapat malah tidak akan habis, tetapi segalanya memberi aku segala peluang untuk aku mula mengenali diri aku sendiri yang seterusnya membawa aku mengenali pencipta aku. dari mula menjejakkan kaki ke tahun baru memberi aku pelbagai peluang utk membetulkan diri aku sendiri. aku kadangkala bingung dengan hati sendiri.ntahla, aku sendiri malu dengan diri sendiri.

aku rasa sedemikian dahulu untuk sesaat ini, terima kasih kepada yang sudi brsam aku, yang telah pergi, terima kasih juga kerana sekurangnya kamu pernah bersama aku, thanx...

~mr.thinker~

3 comments:

;)'Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow'.be strong! insyaALLAH..

thanx untuk komen itu, sorry lame xupdate blog, hehehe, sory lar kalu ada yang mencari, xde mase sgt dah nak type blog skg tapi bolehla curi2 mase kan, herm,,, selamat tahun baru,,,,

sElamT m'Mulakan azam baru ;)

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.