thanx kepada org yang sudi duk komen aku kat blog ni walaupun aku xkenal pun sape kan, yelar, nak cari aku kat fb mmg xjumpa kan so kat sini jela korang nak hentam aku balik. btw, tajuk arini mmg sepatotnya buat aku rase bengang gler, tapi malas nak direct2 sgt la kan?? herm, ape lar nak jadi dgn aku skg, kadang2 terlalu 'bodoh' dalam melayan perempuan sampai kaum mereka ini mulai riak dan bangga dgn apa yang mereka ada lantas mereka mulai terjebak dgn perasaan2 sensitif, aku tahu lar mereka sensitif tp do look into situation... urgh!! shit!!..

oke, pagi ini, aku type something, aku minta maaf kepada mereka2 yang ada terasa hati dgn korang terutama perempuan, aku tahu mungkin aku ada buat salah secara pada zahirnya nmpak sengja gler d mata korang, tapi bg aku, aku agap kita geng so, silap pulak aku layan korang yang pempuan ni mcm kawan2 laki aku yang lain... dalam erti kata yang lain, aku mmg xreti layan pempuan...

dalamj erti kata pada pagi ahad ini juga aku nak minta maaf tentang post aku yang mcm ape2 jer yang buat ntah berapa ramai yang terase ntah...aku xpernah tujukan post aku kat blog ni untuk sape2. demi ALLAH, walaupun mulut aku berckp ye, tapi langsung xde niat dhati aku untuk tujukan post blog aku untuk sape2, aku cuma menyamkan situasi yang berlaku pada kau skg dgn situasi yang pernah berlaku pada aku dulu...
cakap bnyk2 pun bukan org paham pun, so, cukupla smpai situ...

than coz penah kenal aku, penah bergurau2 dgn aku, penah jadi kawan aku.... sory penah buat korang terase, tacing, n marah.... alhamdulillah semua ini jadi, membuka mata kau untuk kehidupan aku kelak.... fullstop, thanx and sory....

~lpas ni, cukupla yer, aku pun xnak gak sakit dah sbb kaum wanita ni, aku kan pelik...~
~mr.thinker~

1 comments:

pencari ketenangan said... February 27, 2012 at 8:46 PM  

awak memg pelik...tp kdang2 lawak.....

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.