aku xnak mati dan jumpa gn ALLAH dlm keadaan yang hina. Baiknya seorang manusia itu adalah apabila dia dapt menjaga hubungan dgn ALLAH dan juga dgn sesama manusia, tapi kini, aku dah mula merosakkan hubungna antara aku dgn manusia yang lain, mugkin aku sdg diuji. herm, xpela, aku mesti sabar bnyk2 kan....

aku tahu semua salah aku, silap aku, xpandai dalam menjga hubungansesama manusia, kadang2 terlalu bingun dlm mentafsir seseorg, terlalu pandai buat kata2, tapi sayng xfikir tentang perasaan sape2....

aku minta maaf yer kepada awak, awak dan awak...... jadi saya harap setel antara kita... jgn risau, kita ditakdirkan untuk xberkawan pun, takdir kita mmg untuk kenal sekejap jer, so, thanx untuk yang sekejap ni, saya dapat buat gtu, terang nmpaknya yang kita mmg xleh kawan.........


kpd dia yg marah sy:

sory lar marah aku, aku xsgaja, xpela, aku minta maaf then fullstopla, aku xreti ar nak bekawan dgn korang... so, take care..


kpd dia yg selalu ada untuk sy:

thanx awak coz slalu ada dgn saya walau sy ni down ke, jatuh ke, sakit ke, hepi ke... xpe, jgn risau, sy budak rmc, sy blh bgn sendiri....thanx...

kpd dia yg kena rotan dgn sy:

sory we, xsgaja gler, tapi at least aku yg pertama berani buat gtu...yg penting saya minta maaf, n mybe, xreti kot nak kawan ngan korang cemane,,,, lupakan jela niat kawan sesama kita.... hurmmm.....

kpd die yg dia tahu sape dia:

kita xleh jadi kawan......thanx untuk selama ini, bye2.

~oke, setel. skg kita jadi mr.thinker yg dulu....~

~mr.thinker~

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.