assalamualaikum,

segalanya mungkin terjadi dan segalanya mungkin selesai dgn segala perkara yg telah aku lakukan dgn tenang dan harapan segalanya dapat diselesaikan dgn segera...

aku tidak mengharapkan kepada jalan penyelesaian yg segera tetapi aku lebih suka untuk melihat kepada bagaimana aku menghadapi jalan2 liku dalam menyelesaikan..

dan sekarangnya segala mungkin selesai dan mungkin juga berakhir dan tidak mungkin akan berlaku lagi..aku harap...

walaupun aku tahu aku mungkin akan menghadapi segalanya sekali lagi tetapi aku dapat mengharapkan sesuatu yg lebih baik pada kali seterusnya ini...

sekarang juga aku cuba menjadi seseorang yg lebih mementingkan diri aku sendiri kerana mungkin dengan cara itu ku lebih menjaga diri aku sendiri.. mungkin...

mungkin kemudian aku lebih mengharapkan sesuatu yg lebih baik terhadap diri aku sendiri dan aku juga mengharapkan sesuatu yg lebih baik berlaku kelak....

kemudian, aku mengharapkan aku menjadi lebih baik dari semalam dan berusaha menjadi seseorang yg lebih baik kepada diri aku sendiri....


~mr.thinker~

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.