assalamualaikum, setelah sekian lama aku xupdate yang sebetulnya update blog aku, hari ini, aku macam nak type sikit lar. dah agak lama jari ini xmenype2, jadi, aku rasa mungkin masanya sudah tiba untuk aku type sikit. sikit je lar yer..

ok, aku masih hidup, syukur untuk itu. alhamdulillah, aku juga masih diberi peluang yang xdisangka2 dalam hidup aku. aku masih mampu berjalan walaupun ada yang cuba menjahanamkan aku nie. hahaha. RMC has taught me how to survive.

alhamdulillah, segalanya datang dari DIA. ok, puas hati kan untuk sape2 yang terasa. haha, dahla aku dah lupakan dah pun. lain kali jangan buat lagi ye budak2.. hahah skg, aku mcm banyk layan youtube jer, jadi masa aku untuk blog nie, agak kurang sikit.hahah

kepada semua yang asyik bertanya tentang laman2 sosial aku, minta maaf ye semua. saya xde facebook, saya xde twitter. saya xde formspring. saya ada blog sahaja, itupun jarang nak update.

jadi, kepada sesiapa yang mencari saya, hanya face to face sahaja dibenarkan. hahha. xdela maen2 je...

saya nak buat biodata diri hari ini, xtau apesal ntah jadi mcm ni hari ini, tido cukup kot semalam..
hahhaha, oke, jum kita kenal sape amer afizal azmee;

NAMA: MUHAMMAD AMER AFIZAL BIN NOOR AZMEE

TARIKH LAHIR: 8 APRIL (TAHUN RAHSIA)

HOBI: TALKING, SPEAKING, MUMBLING, STALKING >hahhaa, yang last tue best<

INTEREST: saya berminat kepada kereta dan motor yang berkelajuan tinggi, saya suka kelajuan. hahaha. n saya juga suka discover. sbb tue sy selalu layan discovery channel..

RELIGION: saya MUSLIM, ISLAM, MUKMIN.. tapi saya masih berusaha menjadi orang2 yang bertakwa...

SPORT: i can play all, except polo air. coz saya xjarang nak jumpa kolam renang... hahahah

HABIT: saya suka beli tiket bus last minutes walupun hari raya, tapi, alhamdulillah, selalunya ada yang tersimpan untuk saya.

ape lagi ek?????

alar, aklu tulis banyak pun, xde orang bace pun.. buat pengetahuan encik dan cik yang terbaca blog ini, blog ini adalah blog tersimpan, xde siapa yang dapat menjumpai blog ini dalam mane2 laman sosial pun.. hahah.

ok lah, rase macam dah muak je type nie, jaga diri, jgn kacau org, nnti mak die marah.. hahha, ok, salam.

3 comments:

aku suka bila kau gelak,,tahu x?HAHA.

nice post after long tyme menyepi:)

erk????? ek??? susah sgt ke nak tgk aku gelak???hahha

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.