~aku terjumpa satu video ini dalam laptop kawan aku, dan ketika aku tgk video ini, aku pulak macam ngah ntah pape, jadi aku share lar dgn sape2 yang sudi untuk bukak blog aku. lawa kartun ni, congrates kpd yang lukis. n kredit kpd semua nama yang tercatat, pandai buat. lagi satu, bagi aku, kalu kita sayang seseorang dan mencintai dia dengan penuh rasa hati kerana ALLAH, bagi aku, kebahagiaan dia lebih penting, hati dia akan aku utamakan, dan bila kita sayang seseorang, lepaskan lah dia. semoga ALLAH mengembalikan dia kepada kita di akhirat kelak. tapi, jika kamu boleh dapat dia duniawi dan ukhrawi, jaga lah dia elok2.. sekadar butiran hati. xde makana apa2.~

~aku mmg budak jiwang coz aku hargai apa yang ada dengan aku,sebelum aku hilang apa yang aku mulai sayang~

0 comments:

About this blog

Sportsman's Prayer

"Oh God, please help me to win for I always want to win. But if in thy inscrutable wisdom Thou willest me not to win, then make me a good loser. For when the one great scorer comes to write against your name, he writes not that you won or lost, but how you played the game."

about mr.thinker

My photo
Malaysia
berjalan dan melihat, actually it is nothing. it is life.


viewers

Popular Posts

friends

Labels

Powered by Blogger.